SPIEL.digital zoekt mediamakers

De transformatie van SPIEL naar SPIEL.digital biedt uitgevers dit najaar nieuwe manieren om hun spellen te presenteren en hun spelbeleving naar de digitale wereld te brengen. Dit biedt uitgevers nieuwe kansen en uitdagingen om de mogelijkheden van het internet en online marketing intensiever te gebruiken. Omdat een deel van de uitgevers weinig tot geen ervaring heeft met het creëren van online content, wil de beursorganisator ze helpen door ze in contact te brengen met ervaren mediamakers.

Behoor jij tot de laatstgenoemde doelgroep en wil je een steentje bijdragen? Lever dan jouw “media-CV” als PDF-bestand aan, waarin minstens de volgende gegevens zijn verwerkt:

  • Jouw contactgegevens.
  • Welk medium gebruik je (video, podcast, blog etc.)?
  • Wat is jouw bereik (abonnees, views)?
  • Welk format bied jij de uitgevers aan (korte speluitleg, interviews, spelsessies etc.)?
  • In welke taal bied jij jouw diensten aan?
  • Jouw tarieven.
  • Jouw logo.

Contactgegevens beursorganisator